+48 226 020 162
(Pon.–Pt: od 9:00 do16:00)

✨ Dzisiaj: ZNIŻKA 35% na wszystko. Schudnij tanio, bez głodu i ćwiczeń > Właśnie tego chcę

Wasze historie

Koniec z przejadaniem się dzięki KetoMix

02.01.24 592

Udział



Nazywam się Robert i mam 43 lata. Nie bardzo wierzę w diety, zawsze postrzegałam je jako sposób na odchudzanie, głównie dla kobiet. Prawdopodobnie także dlatego, że nigdy nie musiałem zajmować się dodatkowo swoją postacią. Do niedawna.

Zawsze uwielbiałam jeść. Podobało mi się jedzenie i podobało mi się. Ale nie znam spokoju. Porównałbym się do Karela, wędliniarza z filmu Slavnosti sněženek, który mówi: „Panowie, nie radziłbym wam tego robić”. Zjem wszystko, co napotkam.” I tak stopniowo przybierałem na wadze. Chociaż większość ludzi wokół mnie mówiła, że nie muszę się odchudzać, ja czułam się inaczej.

Poza tym kilogramy ograniczały mnie głównie w sporcie i pieszych wędrówkach po górach. Nienawidziłam tego, jak się pociłam, czułam się niezdarnie i ciężko w moim ciele. Wiedziałem, że potrzebna jest zmiana. I choć nie jestem fanką diet białkowych, zdecydowałam się spróbować KetoMix.

Chciałem głównie spróbować, czy coś takiego działa. I czy jestem w stanie nauczyć się jeść mniej, dawać organizmowi tylko to, czego potrzebuje i przestać się niezdrowo objadać.

Na początku martwiłam się, że jedzenie mi nie będzie smakować, że będę musiała przesadzić, ale wszystko było w porządku. Jedyną rzeczą, do której przyzwyczajenie się zajęło mi trochę więcej czasu, był koktajl proteinowy. Bardzo przypadły mi do gustu zupy, które urozmaicałam dozwolonymi warzywami, czyli budyniem, kaszą i batonikami. KetoMix posiada tak duży wybór, że każdy bez problemu znajdzie to, co mu się podoba. Nie byłem głodny. Pozbyłem się też słodyczy, teraz przeszkadzają mi nawet zwykłe słodycze. I to mi odpowiada. Obsługa doradcza również była na najwyższym poziomie. Na początku się wahałem, ale wykwalifikowani doradcy zawsze wskazywali mi właściwy kierunek, udzielali rad i zachęcali przez telefon.

Bardzo się cieszę, że w końcu zdecydowałam się na dietę KetoMix. Na początku nie wierzyłam, że można schudnąć stosując specjalne produkty spożywcze, ale jestem żywym dowodem na to, że to naprawdę działa. Postępowałam zgodnie ze wszystkim uczciwie i schudłam jeszcze więcej niż się spodziewałam. Teraz wiem, że tak naprawdę nie chcę się przejadać. Poprawiłam regularność posiłków, zmniejszyłam porcje i na nowo przewartościowałam całe menu. Nie chcę odzyskać straconych kilogramów. Wreszcie jestem z siebie zadowolona i czuję się dobrze.

WIADOMOŚĆ OD ROBERTA

„Polecam dietę KetoMix każdemu. Zwłaszcza tym, którzy nie wierzą. Jeśli chcesz schudnąć, nie wahaj się i zacznij to robić. To działa i wkrótce, podobnie jak ja, zobaczysz rezultaty, które cię uszczęśliwią i zwiększ swoją pewność siebie.”

Spodobał Ci się ten artykuł? Prześlij go dalej...



+48 226 020 162
(Pon.–Pt: od 9:00 do16:00)

Produkty i sklep internetowy
Zaloguj się

Ciastka

Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosować zawartość stron do Twoich potrzeb, do celów statystycznych i marketingowych oraz personalizacji reklam od Google i innych firm. Klikając przycisk „Zezwól na wszystkie”, wyrażasz zgodę na ich zbieranie i przetwarzanie, a my zapewnimy Ci najlepsze doświadczenia zakupowe.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.